Shell Helix Ultra alyva, pagaminta iš dujų.

Shell Helix Ultra alyva, pagaminta iš dujų.

Alyvos ilgaamžiškumas ir tepimo savybės labiausiai priklauso nuo pagrindinės sudedamosios dalies – bazinės alyvos. Vidaus degimo variklyje vykstantys procesai ilgainiui paveikia alyvos molekulinę struktūrą, todėl alyva “pavargsta”, prisisotina įvairiais sunkiaisiais metalais ir kitomis cheminėmis medžiagomis. Alyva tampa nebe tokia efektyvi.

2014 m. Shell sukūrė unikalią “PurePlus” technologiją, dar vadinamą “Gas to Liquid”. Jos dėka, Shell Helix Ultra serijos alyvose naudojama bazinė alyva yra gaminama iš dujų. Tokia bazinė alyva yra vandens skaidrumo, neturi jokių nereikalingų priemaišų ir yra tvirtesnės molekulinės struktūros. Spalva galutiniam produktui suteikia alvoje naudojami priedai.

Dėl šios priežasties:

  • atėjus alyvos keitimo laikui, Shell Helix Ultra alyva vis dar efektyviai tausoja jūsų automobilio variklį.

Todėl, jei jūs uždelsite atlikti planinį variklinės alyvos keitimą savo automobiliui, variklis dėl to nenukentės.

  • Shell Helix Ultra alyvos yra atsparesnės žemai temperatūrai ir trinties poveikiui, nei įprastos, iš naftos gaminamos alyvos.

Todėl šaltą žiemos dieną lengviau užvesite variklį ir trumpesnį laiką girdėsite sauso metalo trinties garsą.

Šaltinis:

https://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/pureplus.html

 

Grįžti į tinklaraštį

Rašyti komentarą

Turėkite omenyje, kad prieš paskelbiant komentarus, jie turi būti patvirtinti.